Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

ten dopis ma pravdu....takovou hysterie medii jsem pri olympijskych hrach v Pekingu nevidel a budte si jist, ze v ohledu svobody a moznosti jsou na tom Rusove lepe nez Cinani.......na Rusko se ted utoci neustale a delaji to hlavne ti (politici) co maji sami na hlave hroudu masla

1 0
možnosti
LN

...buďte v klidu...i já jsem se dověděl...kromě jiného...že   ".....ale to,co Vy předvádíte není pravicovost,ale novodobý bolševismus"....a taky mimodiskuzní cestou.....ale částečně už jsme si to vysvětlili....

0 0
možnosti
PK

Mužete nejak vysvětlit /jednoduše pro i meně chapavé/ co znamená spojení slov psedopravicová bolševická demagogie8-onebo se vám tato slova prostě líbí a tak je plácáte aniž by jste alespon jednotlivě znal obsah těchto slov natož celého spojení.

1 0
možnosti
JR

J75a68n 26R23y12s

7. 2. 2014 12:17

To jsou slova mířená na mě, ne ode mě, takže v tomto ohledu patřím také mezi méně chápavé.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS